بیان

ساخت وبلاگ

رویش نیوز- پرونده ویژه انتخابات مجلس دهم: مصاحبه‌های انتخاباتی رویش‌نیوز از شنبه سوم بهمن منتشر شده بود که با توجه به شکایت برخی نامزدها و شائبه تبلیغاتی بودن این مصاحبه‌ها و تذکر فرمانداری در پنجم بهمن ماه این مصاحبه‌ها از صفحه سایت حذف شد؛ حال با توجه به شروع زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی از امروز مصاحبه‌های انتخاباتی نامزدهای مجلس دهم را در سایت درج می شود. البته پیشاپیش از مخاطبان عزیز رویش نیوز به خاطر ترافیکی که در انتشار مصاحبه ها با آن مواجه خواهند شد عذرخواهی می کنیم. امید است که این مصاحبه ها باعث افزایش مشارکت در انتخابات و انتخاب افرارد اصلح برای ورود به مجلس باشد.

در ادامه گفتگوهای انتخاباتی رویش نیوز به سراغ علیرضا لطفی رفته ایم. لطفی از شاعران اصفهانی است که با تخلص حامد اصفهانی شعر می گوید. گفتگو با علیضا لطفی به خاطر مشکل کمبود وقت ایشان کمی کوتاه تر از مقدار معمئل مصاحبه ها است.

alt

-ابتدا کمی از سوابق خود برایمان بگویید.

بسم الله الرحمن الرحیم، قل رب اعوذ بک من همزات الشیاطین.

جمعی به عبادت اند درطول حیات، جمعی به زخارف اند و حب شهوات

فرمود خدا به ما لدیهم فرحون، صد شکر که دلخوشی ما شد صلوات

الحمدلله رب العالمین به لحظات ظهور آقا بقیة الله الاعظم نزدیک شده‌ایم و انشاالله دهه فجر امسال آخرین دهه فجری است که بدون ظهور مهدی (ع) داریم طی می‌کنیم. انشاءالله به زودی‌های زود سیمای مُنیر یوسف زهرا را مشاهده خواهیم کرد.

من به عزیزان بارها گفته‌ام، ولی باور ندارند که فرمانده اصلی این انتخابات، خود حضرت زهرا (س) هستند. برای این گفتن خودم هم دلیل دارم. دلیل آن‌هم این است که حضرت آقا مقام معظم رهبری فرمودند که اگر کسی حتی من را دوست ندارد و علاقه‌ای به من ندارد، آن‌ها هم بیایند و در این انتخابات شرکت کنند. در یکی از روزنامه‌های آمریکایی که الآن اسم آن یادم نیست و پیامک آن برای من آمده بود، گفته بودند که باید نظام جمهوری اسلامی از بین برود که ما بتوانیم در قضایای سیاسی جهان موفق باشیم و این‌ها برای براندازی نظام آمدند. حضرت آقا هم اشاره فرمودند. فرمودند که شعار آن‌ها این بود و انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است.

حضرت امام فرمودند که حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است؛ یعنی حتی خود مقام معظم رهبری هم خودشان را فدای این نظام می‌کنند. این نظام نظام آخرت است. نظام قبل از ظهور است. من برای اینکه بهتر بتوانیم این مباحث را مستند بیان کنیم، برای شما از کلمات خود حضرت امام (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی می‌گویم که اگر کسی خواست با این جریان سخنان من مقابله کند، بداند که این بحثی که من می‌کنم کاملاً مبنای علمی دارد و هیچ شبهه‌ای در آن نیست.

حضرت امام در صحیفه نور جلد پانزده در دیدار با مسئولین بنیاد شهید می‌فرمایند: "امروز ما مواجه با همه قدرت‌ها هستیم و آن‌ها در خارج و داخل طرح‌ریزی می‌کنند، برای اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی را شکست دهند و نابود کنند و این‌یک تکلیف الهی است برای همه که اهم تکلیف‌هایی است که خدا دارد؛ یعنی حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ولو امام عصر باشد، اهمیتش بیشتر است."

برای همین هم است که حضرت آقا خودشان را فدا می‌کنند و می‌گویند حتی اگر کسی من را هم قبول ندارد بیاید در انتخابات شرکت کند. بر این اساس بنده اعلام می‌کنم که اگر کسی رأی به این انتخابات ندهد، ایرانی نیست. دیگر بهانه‌ای نیست که رأی ندهد. مگر قبول ندارد، خیلی خب قبول نداشته باشد. بیایند یک خط قرمز بیاندازید توی کاغذ و در صندوق‌های رأی بیندازید؛ اما من می‌دانم ایرانیان این کار را نمی‌کنند. ایرانیان فهمیدند آن‌کسی که مدافع آن‌ها بوده است، همانی است که حضرت امام فرمودند.

امام گفتند که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد. خیلی نکته ظریفی است و متأسفانه خیلی از بزرگان این نکته را نگرفتند. فکر می‌کنند، حضرت امام این جمله را فقط برای مردم عادی گفتند. آقایان علما، مراجع و بزرگواران از حضرت آقا پشتیبانی نکردند. من نظرم این است و حالا می‌خواهید در سایت بزنید و می‌خواهید نزنید. من مسئولیت تمام این مصاحبه را به عهده می‌گیرم و هیچ ابایی ندارم. اصلاً من برای شهادت آمده‌ام. من ائتلاف استشهادی ضد استکباری را راه‌اندازی کردم. انقلابی بودن که خیلی‌ها ادعای انقلابی بودن دارند ولی باید انقلابی‌های استشهادی به میدان بیایند. ظهور است و پیچ تاریخی آخر است و این‌ها را من گفتم. متأسفانه دوستان ولایت مدار ما و علمای ما و بزرگوارانی که من را می‌شناختند این نکته را نگرفتند.

من خودم را باید معرفی می‌کردم که نکردم. بنده علیرضا لطفی متخلص به حامد اصفهانی هستم که بیست و یک دی‌ماه 1342 در خیابان طالقانی اصفهان به دنیا آمدم. پیام‌هایی دارم که دوستان بدانند و این نکته برای تمام آن‌کسانی که دغدغه ولایت دارند، قابل‌تأمل است.

شما جوانان رویش واقعاً رویشی برای انقلاب هستید. چشم آقا به رویش‌ها است نه ریزش‌ها. رویش‌ها نسل جوان هستند. چقدر آقا به نسل جوان تأکید کردند. در این کاندیداهای آقایان اصولگراها چند تا نسل جوان است؟ در بین این کاندیداهایی که این مجمع اصولگرایان انتخاب کردند، نقش زن کجا است؟ چرا زن در آن نیست؟ مگر امام نگفتند که زن‌ها چه جایگاهی دارند. چقدر تأکید حضرت امام به نقش زن بود. چرا یک زن را در لیست خودشان نگذاشتند.

حضرت امام می‌فرمایند که "حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ولو امام عصر (ع) باشد اهمیتش بیشتر است." برای اینکه امام عصر هم خودش را برای اسلام فدا می‌کند. فلسفه آن را هم حضرت امام می‌گویند. همه انبیا از صدر عالم که آمده‌اند برای کلمه حق و برای دین خدا مجاهده کرده‌اند و خودشان را فدا کرده‌اند؛ بنابراین حضرت آقا هم دارند خودشان را فدا می‌کنند. امام زمان (ع) هم دارند خودشان را فدا می‌کند. امام خمینی (ره) در یک صحبت دیگر می‌فرمایند که "من به همه شما عرض می‌کنم که اگر خدای ناخواسته اسلام در ایران سیلی بخورد، در همه دنیا سیلی خواهد خورد و بدانید که به این زودی دیگر نمی‌تواند سرش را بلند کند." این الآن یک تکلیف بسیار بزرگی است و این را درک کنید. الآن این‌یک تکلیف بسیار بزرگی است که از همه تکالیف بالاتر است. ما بالاتر از نماز که نداریم. حتی حفظ جمهوری اسلامی از نماز هم واجب‌تر است، چون اگر جمهوری اسلامی نباشد نماز هم‌ریشه کن می‌شود. اگر اسلام را می‌خواهیم باید این جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم.

دقیقاً همین مطلب را ما الآن در روزنامه وال‌استریت ژورنال که از مشهورترین روزنامه‌های آمریکا است پیدا می‌کنیم. ببینیم این حضرات چه گفتند. وال‌استریت ژورنال می‌گوید که "بهترین راه تعامل با ایران در طی زمان، تعامل هرچه بیشتر با میانه‌روها است." ببینید میانه‌روها. من را محکم به تندرو بودن متهم می‌کنند. آقا هم می‌گویند که تندروها را نکوبید. چه کسی دارد کوبیده می‌شود، من کوبیده می‌شوم. وال‌استریت ژورنال می‌گوید تعامل هرچه بیشتر با میانه‌روها و نمایش حداکثر انعطاف‌پذیری دیپلماتیک است. ایران فقط زمانی کشوری عادی خواهد شد که دیگر جمهوری اسلامی نباشد.

alt

این است که من می‌گویم استشهادی در میدان آمده‌ام و هیچ واهمه‌ای ندارم. والله بالله تالله هیچ واهمه‌ای ندارم و آماده شهادت هستم. برای این است که پا به رکاب در میدان آمده‌ام. متأسفانه حضرات علما این نکته را نگرفتند. در مجمع اصولگرایان من آمدم و همین رباعی اول کار را خواندم و بعد از اینکه این رباعی را خواندم، یک شعری را خواندم که حرف تمام را می‌زد. همه بَه بَه و چَه چَه گفتند. شما که بَه بَه گفتید و از شعر من خندیدید. چرا بعد دفاع نکردید. می‌توانستید مثل دفعه قبلی که فشارتان را آوردید و آقایی را در لیست جا دادید من را جا می‌دادید.

بیچاره کسی که انقلابی نشود، وارسته ز احباب حبابی نشود

بر تو نفرستد صلواتی ز خلوص، مشمول دعای مستجابی نشود

این هم شعری که برای آقایان مجمع خواندم.

من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم، باز دلواپس این میر علمدار شدم

فتنه سبز بنفش است و دگرباره به ره، نگران از سمن یوسف و بازار شدم

بانگ زد سید علی بر همه أین العمار، چون که عمار ندیدم خودم عمار شدم

همه خندیدند و همه احسنت گفتند، اما رأی‌ها یک چیز دیگری بود.

غضب آلود چو دشمن به مصافش دیدم، وارد معرکه دشمن غدار شدم

چون که دیدم همه جا سید علی تنها شد، دعبل و مالک و هم میثم تمار شدم

کار من خیلی سخت است، اما این مأموریت به من واگذار شده است.

بابی انت و امی پسر فاطمه ای خامنه‌ای، دعبلت گشته‌ام و منتظر دار شدم

سحر از غیب رسید این غزل ناب مرا، هاتفی گفت و منم واقف اسرار شدم

گر چنین نقل سرایم همه ز الطاف علی است، مورد مرحمت حیدر کرار شدم

یادم آمد ز صحیفه که چه بر زهرا رفت، روضه خوان فدک و آن در و دیوار شدم

حامدم دعبل دوران شده‌ام مسرورم، شُهره در شهر به رک گویی اشعار شدم

عزیزان این انتخابات فرماندهی آن به دست خود حضرت زهرا (س) است. چرا؟ برای اینکه نظام، نظام ولایت است. برای اینکه نظام، نظام زمینه‌ساز فرزند او مهدی زهرا است. از این جهت این مأموریت به این حقیر سراپا تقصیر واگذار شده است.

_ نظر جنابعالی در مورد وضعیت مجلس نهم و مدیریت آقای لاریجانی چیست؟

*** من وضعیت مجلس نهم را نوشته‌ام و اینجا است؛ اما در کل باید گفت تنگه اُحد مذاکرات را به بهانه غنائم انتخابات رها کردند و هسته‌ای را از دست دادیم و شکست خوردیم.

 

_ نظر شما درباره دولت یازدهم و عملکرد سیاست خارجه و اقتصاد آن چیست؟

*** این دولت تقریباً مثل یک لقمه‌ای می‌ماند که در گلوی مردم گیر کرده است. در مهمانی رفته‌اید و یک لقمه را داخل دهان خود گذاشته‌اید که وسط آن یک مو است. این لقمه را نه می‌توانید بجوید و فروببرید، درحالی که حال شما را دارد به هم می‌زند و نه می‌توانید جلوی مهمان‌ها دربیاورید و آن را بیرون بیندازید؛ اما این اتفاق می‌افتد.

 

_ حضور آقای احمدی نژاد را در عرصه ریاست جمهوری و بازگشت ایشان به قدرت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

*** دوره آینده دوباره ریاست جمهوری در دست ایشان است.

 

_ چرا؟

*** قطعی می‌دانم.

 

_ عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی را در چند سال اخیر چطور ارزیابی می‌کنید؟

*** آقای هاشمی از خیلی وقت پیش از همان اول انقلاب دنبال این بود.

 

_ در انتخابات سال 92 به چه کسی رأی دادید؟

*** من به جلیلی رأی دادم. اصلح جلیلی را هم من گفتم. هرچند می‌دانستم رأی هم نمی‌آورد.

 

_ عملکرد نمایندگان اصفهان را در دوره‌های گذشته چطوری می‌بینید؟

*** هیچ‌کدام از آن‌ها خوب کار نکردند. هرچند که پوپولیست بازی هم درآوردند، مثل آقای کامران و خانم ایشان.

alt

_ مشکلاتی که فکر می‌کنید در مجلس بتوانید برای اصفهان پیگیری کنید چیست و راه‌حل شما برای آن‌ها چیست؟

*** ببینید وقتی شما می‌گویید اصفهان، من را محدود می‌کنید. ما مشکلات جهان اسلام را داریم و بعد اصفهان را داریم. اینجا مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان اُم القرای جهان اسلام است. درست است. دوم اینکه نکته‌ای که بسیار قابل‌تأمل است، مجلس در رأس امور است. می‌گوید که "ماهی از سر گَنده گردد یا گُنده گردد، نی ز دم" ایهام دارد. ماهی هیچ‌وقت از دم نمی‌گندد، چون آبشش ها و چشم‌های او اینجا است. شما وقتی می‌خواهید ماهی بخرید چکار می‌کنید؟ آبشش ها و چشم‌های او را می‌بینید و گندیدگی را از اینجا می‌بینید. ماهی از همین‌جا گُنده می‌شود؛ یعنی شما بچه ماهی‌ها را دیده‌اید اول چشم‌های او بزرگ است. این خیلی نکته ظریفی است.

"ماهی از سر گندیده گردد یا گُنده گردد، نی ز دم" یعنی چشم ماهی اول بزرگ است. باید چشم بصیرت خودمان را بازکنیم. مجلس دوره آینده باید کسی باشد و بتواند در دست بگیرد که بتواند چشم‌هایش باز باشد. این چشم را خدا به من داده است، همین.

 

- به عنوان سؤال آخر، چون وقت هم ندارید. مدیریت استان را در دولت یازدهم چطور ارزیابی می‌کنید. آیا استانداری اصفهان توانسته است مطالبات مردم را برآورده کند؟

*** اصلاً و ابداً. اصلاً قابل قبول است. اگر چهار تا کار هم شهرداری انجام نمی‌داد بهتر بود درش را می‌بست. ایشان علی رغم اینکه خلاصه اسم ایشان زرگر است، اصلاً زرگری بلد نیست. ببخشید من جسارت به ایشان نمی‌کنم و به ایشان هم ارادت داریم. بالأخره زحمت می‌کشند، اما آلت دست هستند. شاید خودشان یک ایده‌هایی داشته باشند، اما مجال به ایشان نمی‌دهند که ایده‌های خود را اجرایی کنند. اگر مجال می‌دادند شاید موفق هم می‌شدند. قطعاً بعداً بروید از ایشان بپرسید همین نکته را تأیید می‌کنند.

 

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 136 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:55

به گزارش رویش نیوز به نقل از مهر، حجت ‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان با اشاره به اینکه روزهای پیش رو برای ملت ایران روزهای حساس و مهمی است، اظهار داشت: دشمن در نظر دارد با ایجاد تفرقه در کشورمان، انتخابات را به دشمنی بکشاند.

وی ادامه داد: حضور مردم پای صندوق های رای قطعا مانند همیشه اراده دشمن در رسیدن به مقاصد شوم خود را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: مردم باید در زمینه انتخاب، با حساسیت و تحقیق بهترین نامزدها را برای نمایندگی در مجلس انتخاب کنند.

وی افزود: ملت ایران در جمعه آتی امتحانی بزرگ پیش رو دارد و بر همه واجب است که در این امتحان حضور یابند.

میردامادی با اشاره به اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری، وابسته نبودن به دشمنان و تکیه بر خداوند از مولفه های برتری نظام جمهوری اسلامی است، تصریح داشت: ما نباید دشمنان اسلام را به عنوان دوست خود در نظر بگیریم، حتی اگر آنها به ما لبخند زده و دست دوستی دهند.

وی افزود: مراقبت از نفوذ دشمن به کشور باید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد چراکه هرچند تبادل اقتصادی با غرب اشکالی ندارد اما اعتقاد به اینکه همه امور به دست آنها حل می شود هم اشتباه است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دشمن گاهی در قالب هم‌صدایی با ما وارد می شود اما در خلوت خود عداوت و کینه ما را در دل دارد.

وی تصریح داشت: متاسفانه برخی افراد در داخل کشور با وجود اینکه دشمن ۳۷ سال است جرئت حمله به ایران را نداشته، به نظام ضربه می‌زنند.

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 133 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:55

اکنون که بخش وسیعی از محوطه سازی توسط شهرداری اصفهان صورت گرفته، انتظار می رود مسئولین محترم شهرداری و بالاخص شهردار بسیجی و ولایی اصفهان همت نموده و در مورد ادامه تکمیل این بقعه و آرامگاه مساعدت نمایند

به گزارش رویش نیوز به نقل از ندا اصفهان، یکی از پررنگ ترین و پرافتخارترین نقاط تاریخ انقلاب اسلامی ایران را باید ۸ سال دفاع مقدس دانست جایی که فرزندان برومند خمینی کبیر با دستانی خالی و البته با قلبی مملو از ایمان در برابر قدرتهای استکباری جهان قد علم نموده و مردانه از ذره ذره خاک میهن دفاع کردند تا مردان و زنان ایرانی اسلامی امروز در آرامش و آسایش زندگی نمایند.

قطعا از بهترین و موثرترین امور فرهنگی صورت گرفته طی سالیان گذشته می توان ورود جان بر کفان و شهدای عزیز دفاع مقدس به فضای دانشگاهها را نام برد که هرچند در دوره به اصطلاح اصلاحات با حواشی از سوی مدیران سکولار همراه بود اما نهایتا با همراهی دانشجویان و اساتید انقلابی این مهم به انجام رسید.

نام آوران شجاعت، اخلاص و ایمان در مهد علم فضایی را رقم می زنند که دانشجویان و اساتید با الهام از این اسوه های جهاد در میدان نبرد حق علیه باطل، در میدان علم و دانش بصورت جهادی و محکم وارد شوند.

***

دانشگاه اصفهان به عنوان یکی از دانشگاههای مادر، دیر زمانی است میزبان اخترانی بی نشان است که به یمن قدومشان گرد و غبار غربت از فضای اطرافشان زدوده اند.

آرامگاه شهدای عزیز اگرچه شاید با طراحی زیبایی در دست احداث بود اما متاسفانه با بی توجهی مسئولین رها شده و چندین سال است بدون هیچ برنامه خاصی از سوی مسئولین دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی رها شده است. علیرغم تاکید مکرر دانشجویان و اساتید بسیجی در دانشگاه بارها مسئولین امر مسائل مالی را بهانه ای برای عدم تکمیل این آرامگاه که بخش اعظمی از آن نیز تکمیل شده است عنوان نموده اند.

شهدا دانشگاه اصفهان

شهدا دانشگاه اصفهان

طی چند ماه گذشته زائرین کوی شهدا شاهد تغییراتی هرچند جسته و گریخته در محوطه اطراف شهدا بودند که با پیگیری های بعمل آمده مشخص گردید اجرای محوطه سازی کوی شهدا به همت شهرداری اصفهان در حال انجام بوده است.

این عمل شهرداری اصفهان قابل ستایش و تقدیر بوده و قطعا جامعه دانشگاهی نیز هرگز این تلاش شهرداری را فراموش نخواهد نمود ولیکن هم اکنون که بخش وسیعی از محوطه سازی توسط شهرداری اصفهان صورت گرفته؛ انتظار می رود مسئولین محترم شهرداری و بالاخص شهردار بسیجی و ولایی اصفهان همت نموده و در مورد ادامه تکمیل این بقعه و آرامگاه مساعدت نمایند.

امید است هرگز ارزشها و آرمانهای انقلاب و شهدای عزیز را مسئولین و مدیران فراموش ننمایند و در راستای حفظ آنها کوشش نمایند.

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 143 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 17:10

مطلب اینستاگرامی بهنوش بختیاری درباره سردار سلیمانی
پنجشنبه ، 29 بهمن 1394 ، 20:11

همین الآنم اگه خیلی ازین انسان‌های با اعتقاد مثل سردار سلیمانی نبودن، کشورمون دست داعش بود... تمام‌قد به احترام شهدا می‌ایستم و درود به مادران و پدرانی می‌فرستم که پذیرفتن فرزندشون در راه اعتقادش رفت.

به گزارش رویش نیوز به نقل ازتسنیم: بهنوش بختیاری بازیگر زن سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود در گلزار شهدای اصفهان نوشت:

امروز اصفهان مزار شهدا؛کسانی که با هر اعتقادی باشی باید بهشون احترام بذاری...کسانی که اگر با اون اعتقاد خالص نبودن به خدا که الآن ایرانی نداشتیم و مال و ناموس و سرزمینمون به یغما رفته بود... همین الآنم اگه خیلی ازین انسان‌های با اعتقاد مثل سردار سلیمانی نبودن، کشورمون دست داعش بود... تمام‌قد به احترام شهدا می‌ایستم و درود به مادران و پدرانی که پذیرفتن فرزندشون در راه اعتقادش رفت.

گاهی وقتا از خودم بدم میاد که انقدر درگیر دنیا شدم و یادم میره در این کشور... نوجوونهایی بین سن 15 تا 25 سال رفتند که ما الآن بتونیم راحت زندگی کنیم و پاش بیفته خون همم بریزیم از حسادت و بد جنسی... آخ چه دنیایی... با عمو پورنگ و آقای مسلم آقاجان زاده و امیر سهیلی همه باهم رفتیم مزار شهدا؛ حالا حال سبک‌تری دارم... ما خیلی باید به شهدا و جانبازان احترام بذاریم... فکر کنید ریاس؛ مهم نیس... اگه دونفرم یادشون بیفته که ما هر چی داریم از شهداس، برا من کافیه؛ دیگه درگیر قضاوتای مردم نیستم... خودمم نه ممنوع تصویرم... نه احتیاجی چه مالی چه کاری به کسی ندارم... شکر که یا علی گفتیم و رو پا خودمونیم... بختیاری باج به کسی نمیده... این پست رو واسه دلم گذاشتم... زیارت بابا رکن الدین و تخت فولادم رفتیم... روحت شاد شهید ایران من؛ یادت سبز و گرامی... یا علی.

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 150 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:31

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از عملکرد بازیکنام راضی‌ام چون آنان سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش رویش نیوز به نقل از تسنیم: ایگور استیماچ پس از باخت تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای هر 2 تیم نیز بازی سختی بود چون هر2 آنها در دیدارهای گذشته خود علیرغم نمایش‌های زیبا نتوانسته بودند به نتیجه ایده‌آلی دست پیدا کنند و به همین دلیل فشار زیادی روی آنان بود.

وی افزود: بازی زیاد جالب نبود اما تیمی که اعتماد به نفس بیشتری داشت توانست به پیروزی برسد و تیم ما نیز در دقایقی پایانی و به دلیل اخراج موسی‌اُف کارش سخت شد اما ما اعتماد داشتیم که هر چقدر از زمان بازی می‌گذرد می‌توانیم خوب نتیجه بگیریم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: در این بازی اشتباهات فردی مانع پیروزی ما شد و مطمئناً پس از این نیز شرایط ما سخت‌تر می‌شود چون ما امیدوار بودیم که با گرفتن امتیاز از این بازی هم از فشار خارج شده و هم بار روحیه‌ای خوب گام به مسابقات آسیایی بگذاریم.

استیماچ در پاسخ به این سوال که کیفیت این دیدار را چطور ارزیابی کردید، گفت: ما می‌توانستیم خیلی بهتر از این نیز بازی کنیم و حتی نتیجه خوبی هم بگیریم اما اشتباهاتمان در برخی دقایق مسابقه این فرصت را از ما گرفت.

وی تصریح کرد: در فوتبال بعضی مواقع این اتفاق رخ می‌دهد که تیم‌ها علیرغم بازی خوب نمی‌توانند نتیجه بگیرند اما ما باید هر روز تمرین کنیم و سرمان را بلند نگه داریم و این کاری است که یک مرد ورزشی انجام می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تاکتیک تیمش برای این مسابقه گفت: ما به تراکتورسازی اجازه دادیم که مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و با بازی دادن به رضا میرزایی که یک بازیکن جوان است سعی کردیم تا از سرعت او استفاده کنیم و به تراکتورسازی ضربه بزنیم.

استیماچ تأکید کرد: تراکتورسازان در این مسابقه خوب جاگیری کردند و اجازه کار را به ما ندادند و با تنها چیزی که می‌توانستند ما را تهدید کنند یعنی پرتاب‌های اوت توانستند دروازه ما را باز کنند.

وی با اشاره به مشکلات تیمش در روزهای گذشته گفت: ما مشکلات زیادی را سپری کردیم و چند بازیکنمان را نیز در این دیدار با خود به تبریز نیاورده بودیم، زمانی که چنین اتفاقی رخ می‌دهد نمی‌توان 90 دقیقه پابه‌پای حریف جنگید ولی ما تلاش کردیم باهوش بازی کنیم و بازی را نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود در تیم سپاهان بازیکن‌سالاری وجود دارد، گفت: این چیزی نیست که مرا اذیت کند چون من به کشور شما آمده‌ام تا نتیجه خوب بگیرم و تلاش می‌کنم که با تمرین زیاد بتوانم خواسته‌های باشگاه را برآورده کنم.

استیماچ گفت: من در ابتدای فصل به اینجا نیامدم و تیم را با فکر خودم نبستم اما اگر به این روند خود ادامه دهیم مطمئناً می‌توانیم در روزهای آینده بهتر از این نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حبیب گردانی در این دیدار برای تیم‌تان بازی نکرد، گفت: گردانی در بازی آخر ما مقابل سایپا نیز نتوانست به طور کامل برای ما بازی کند و مصدومیتی جزئی داشت که در این دیدار نیز برای اینکه او را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم به میدان نفرستادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: از همه بازیکنانم راضی‌ام چون آنان تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند اما امسال شرایط فرق می‌کند و تیم برای قهرمانی نمی‌جنگد.

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 141 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:31

به گزارش رویش نیوز به نقل از مهر، فضل‌الله کفیل ظهر پنجشنبه در نشست خبری  خود که به منظور ارائه گزارشی از روند انجام تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه شهر اصفهان با توجه به جایگاهی که دارد از ظرفیت‌های خوبی برای تبلیغات شهری کاندیداها برخوردار است، اظهار داشت: تبلیغات کاندیداها از امروز آغاز و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ششم اسفند ماه ادامه خواهد یافت.

فرماندار اصفهان گفت: هفتم اسفند ماه، پنج انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، انتخاب نماینده ارامنه جنوب کشور ،حوزه فرعی اقلیت زرتشتیان و حوزه فرعی اقلیت کلیمیان برگزار  می‌شود.

وی تعداد ستادهای تعریف شده برای هر کاندیدا در شهرستان اصفهان را ۳۰ ستاد اعلام کرد و افزود: در هریک از ۱۳ شهر دیگر شهرستان اصفهان، دو ستاد و در مراکز بخش‌ها یک ستاد فعالیت دارند.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه کاندیداها می‌توانند از ظرفیت‌های رسانه‌ای بخش خصوصی، تبلیغات شهری، استفاده از کارتن‌پلاست‌ها در سطح شهرستان استفاده کنند، ابراز داشت: این در حالی است که فضاهای مناسب در شهر اصفهان برای این اقدام تعبیه شده است.

وی سهم هر کاندیدا از کارتن‌پلاست‌های شهرستان اصفهان را ۹۶ متر مربع عنوان کرد و ادامه داد: باید در نظر داشته باشیم که کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری محدودویتی در استفاده از فضاهای تبلیغاتی ندارند.

کفیل در ادامه با تاکید بر اینکه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در اصفهان اجازه نصب بنر و پوستر تبلیغاتی بر روی تابلوهای عمومی را ندارند، اضافه کرد: همچنین راه‌اندازی کارناوال تبلیغاتی و تخریب دیگر کاندیداها نیز تخلف محسوب می‌شود.

احزاب و گروه‌های سیاسی از شعارهای خود برای حضور حداکثری استفاده کنند

وی در ادامه با اشاره به اینکه احزاب و گروه‌های سیاسی نیز می‌توانند با شعارهای خود برای حضور حداکثری استفاده کنند، ابراز داشت: باید توجه داشت که در شهر اصفهان ۱۷ زن و ۱۵۰ مرد با هم رقابت می‌کنند که جوان‌ترین آنها ۳۰ ساله و مسن‌ترین آنها ۷۴ ساله است.

فرماندار اصفهان در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تعداد کاندیداهای استان اصفهان نیز ابراز داشت: در این انتخابات ۱۲ نفر از استان اصفهان رقابت می‌کنند که جوان‌ترین آنها ۳۶ ساله و مسن‌ترین آنها ۸۲ ساله است.

وی  همچنین با اشاره به اینکه ۸۴۹ شعبه در شهرستان اصفهان وظیفه جمع‌آوری آرای مردمی را بر عهده دارند، افزود: در هر شعبه بین ۱۸ تا ۲۱ نفر وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

کفیل تعداد شعب سیار شهرستان اصفهان را ۶۷ شعبه اعلام کرد و افزود: ۱۵ عدد از این شعب برای مراکز درمانی و پادگان‌ها ارائه خدمات خواهند داشت.

یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در اصفهان واجد شرایط رای دادن هستند

وی با بیان اینکه مردم شهرستان اصفهان می‌توانند به پنج نفر برای انتخابات مجلس و پنج نفر برای انتخابات خبرگان رهبری رای دهند گفت: تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در این شهرستان یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر هستند.

کفیل همچین با اشاره به اینکه  در شهرستان اصفهان پنج انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، انتخاب نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی، حوزه فرعی اقلیت زرتشتیان و حوزه فرعی اقلیت کلیمیان است، ادامه داد: ۱۹ ستاد انتخاباتی در کلانشهر اصفهان و ۹ هیات اجرایی در شهرستان برای انتخابات امسال داریم.

وی میزان مشارکت مردم شهرستان اصفهان در دوره قبلی انتخابات مجلس را ۵۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شویم.

فرماندار اصفهان همچنین با تاکید بر اینکه تا کنون حداقل تخلف ها را از داوطلبان انتخابات شاهد بودیم، گفت: درباره برخی موارد احصاء شده در فضای مجازی، رسانه‌ها یا جلسات، تذکرهای لازم داده شده است.

وی با بیان اینکه قانون درباره فضای مجازی تا کنون ماده و تبصره‌ای را نداشته است، افزود: وزارت کشور در حال تدوین آئین‌نامه‌ای برای دستور کار هیات اجرایی است.

کفیل در ادامه با تاکید بر اینکه در فرمانداری نیز از طریق میز رصد و کمیته اطلاع رسانی موارد را بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی باشد تذکرهای لازم داده می‌شود، ابراز داشت: باید توجه داشت که تاکنون در شهرستان اصفهان هیچ مجوز قانونی برای برنامه‌های انتخاباتی لغو نشده است و محدودیتی برای جلسه‌های قانونی نداریم.

مسئولیت همه جلسه‌ها در محدوده شهرستان اصفهان با فرمانداری است

وی با اشاره به اینکه مسئولیت همه جلسه‌ها در محدوده شهرستان اصفهان با فرمانداری است، ابراز داشت: این در حالی است که برگزاری جلسات در داخل دانشگاه‌ها با شورای فرهنگی دانشگاه است و فرمانداری  هیچ دخالتی در این زمینه ندارد.


فرماندار اصفهان همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی را در روز رای گیری توسط افراد واجد شرایط ضروری عنوان کرد و افزود:  چنانچه هنوز افرادی موفق به گرفتن کارت ملی نشده اند، ثبت‌احوال در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تعرفه‌های رای انتخابات مجلس، آبی و انتخابات خبرگان رهبری، قهوه‌ای رنگ است، گفت: تعداد تعرفه‌های رای بر اساس تعداد افراد واجد شرایط رای دادن با احتساب درصد بیشتری به منظور جلوگیری از احتمال مشکل، پیش‌بینی می‌شود.

کفیل  مدت زمان برگزاری انتخابات را ۱۰ ساعت از ساعت هشت تا ۱۸ روز جمعه هفتم اسفند اعلام کرد و افزود: وزیر کشور می‌تواند زمان انتخابات را تمدید کند

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 127 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:31

altسالک:اعلام می‌کنم که تشکلی به نام «انقلاب‌گرایان» را نمی‌شناسم/ نادرالاصلی:اصفهان رتبه اول دریافت مالیات را دارد اما در دریافت بودجه رتبه آخر است/ خیام نکویی:پیگیری آلودگی‌های زیست‌محیطی به عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل اصفهان/ حیدری:لزوم سرمایه‌گذاری برای آموزش، سلامت و تحکیم خانواده در کشور

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:50

به گزارش رویش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین الهی دوست درمراسم پرسش و پاسخ در خانه انقلاب اصفهان به تعبیر ولی پرداخت و گفت: با توجه به آیه 55 سوره مائده در درجه اول ولی خدا است و دوم پیامبران و سوم امامن معصوم هستند.

منظور از ولایت طولی و عرضی چیست؟

وی به ترجمه ولایت طولی و عرضی پرداخت و گفت: منظور از طولی و عرضی آن چیزی نیست که در فارسی ترجمه شده بلکه منظور ما در اینجا از ولایت طولی که یک مثال قرآنی آن توفی و جان گرفتن است و قرآن در این باره می فرماید: خدا جان آن ها را توسط ملائکه می گیرد و ملائکه به امر ملک الموت و ملک الموت به دستور خداوند این کار را انجام می دهند. وی افزود: یک مثال بهتر و و واضح تر برای بهتر متوجه شدن ولایت طولی و عرضی این است که: سه الی چهار نفر با کمک یکدیگر یک میزی را از روی زمین بلند می کنند که این چند نفر در عرض یکدیگر قرار می گیرند ولی وقتی به دستور کسی این میز را بلند می کندد به این نظام طولی می گویند.

ولایت فقیه از نوع ولایت طولی می باشد

حجت الاسلام و المسلمین الهی دوست در مورد ولایت فقیه افزود: مسئله ولایت فقیه از نوع ولایت طولی می باشد و در درجه اول خداوند تعیین می کند و بعد از آن پیامبران از طرف خدا ولی می شوند و سپس امامان معصوم ولی می شوند و در زمان غیبت و یا حتی حضور امامان معصوم ولایت فقیه عهده دار این مسئولیت است به عنوان مثال زمانی که امام علی (ع) عهده دار حکومت بودند مالک اشتر را به عنوان والی مصر قرار دادند و این یک نوع ولایت خاص است.

چرا باید از کلمات ولی فقیه و امام استفاده کرد؟

وی ادامه داد: بعضی از افراد معتقدند که در زمان حال نباید از کلمه ولی فقیه استفاده کرد زیرا فقط مختص خدا پیامبران و امامن معصوم است در حالی که این سخن درست نیست و دلیل آن هم تایید قرآن بر گفتن ولی فقیه در همه ی زمان ها است و در سوره نساء به آن پرداخته شده است. وی در همین مورد ادامه داد: به عنوان مثال چرا می شود از پدر به عنوان ولی فرزند خود استفاده کرد اما در مورد ولی فقیه نمی توان از این کلمه استفاده نمود؟

حجت الاسلام و المسلمین الهی دوست ادامه داد: بعضی از افراد دیگر معتقدند مانعی ندارد از ولی فقیه استفاده کرد اما نباید از کلمه امام استفاده نمود زیرا این کلمه مختص امامان معصوم و ائمه اطهار است در حالی که این سخن نیز درست نیست و دلیل آن هم تایید قرآن برگفتن امام در همه ی زمان ها است و در سوره فرقان به آن پرداخته شده است و صرفا کلمه امام معصوم مختص امامان و ائمه اطهار است.

اخبار مرتبط:

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:50

تغيير در ليست اصلاح طلبان اصفهان
پنجشنبه ، 29 بهمن 1394 ، 14:33

به گزارش رویش نیوز به نقل از پس‌ از کش ‌و قوس های فراوان و جلسات مختلف و در نهایت با حکم داوری از تهران و رأی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان، اصلاح طلبان اصفهان ائتلاف با حزب اعتدال و توسعه را پذیرفتند و با خروج آقای کوروش محمدی از لیست نهایی خود و جایگزین کردن آقای آجدانی کاندیدای حزب اعتدال و توسعه لیست نهایی اصلاح طلبان و حامیان دولت به شرح زیر اعلام می گردد:

1- خانم مینو خالقی
2- خانم ناهید تاج الدین
3- آقای آجدانی
4- آقای دکتر حیدر علی عابدی
5- مسعود حمیدی

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 125 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:50

مسئول برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان با بیان اینکه برای نخستین بار شرکت BMW در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور پیدا کرد، گفت: در این نمایشگاه از ۲ خودرو جدید خود نیز رونمایی می‌کند.

به گزارش رویش نیوز به نقل از تسنیم، مصطفی کاشانی عصر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه خودرو اصفهان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که چرا ایران‌خودرو و سایپا در نمایشگاه خودرو امسال حضور ندارند، اظهار داشت: پیش از شروع نمایشگاه به ایران‌خودرو و سایپا نامه رسمی ارائه شد و این دو شرکت با توجه به اینکه امسال محصول جدیدی عرضه نکرده بودند عدم حضور خود در این نمایشگاه را اعلام کردند.

وی افزود: امسال دوازدهمین سال برگزاری نمایشگاه خودرو در اصفهان است و امسال دومین دوره‌ای است که نمایشگاه فارغ از نمایشگاه قطعات برگزار می‌شود، نمایشگاه امسال با حضور 13 شرکت خارجی برگزار می‌شود که ویژگی‌های خاص خود را دارد.

مسئول برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان با اشاره به حضور شرکت آلمانی BMW خاطرنشان کرد: پرشیا خودرو نمایندگی شرکت آلمانی BMW امسال برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو به صورت رسمی شرکت می‌کند که این افتخار نصیب نمایشگاه اصفهان شده است، البته نمایندگی این شرکت آلمانی در 2 خودرو تولید سال جدید میلادی با نام‌های Z4 و X1 رونمایی می‌کند.

وی با اشاره به رونمایی چندین خودرو جدید از سوی شرکت‌های مختلف در نمایشگاه خودرو اصفهان تصریح کرد: شرکت هوندا امروز از خودرو ادیسه رونمایی می‌کند، و فردا نیز علاوه بر شرکت BMW شرکت هاوال نیز از دو خودرو  H9 و H6 خود رونمایی می‌کند.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که چرا شرکت‌های خارجی نمایشگاه خودرو اصفهان را برای رونمایی محصولات جدید خود انتخاب کرده‌اند، بیان کرد: زمان نمایشگاه از نظر تاریخ میلادی بسیار مناسب بوده، به این دلیل که نمایشگاه پس از تعطیلات سال نو میلادی است و شرکت‌ها محصولات جدید خود را رونمایی می‌کنند، البته از طرفی دیگر 72 درصد خودروسازی کشور در اصفهان است.

وی گفت: اصفهان به دلیل حضور در مرکز کشور ظرفیت بسیار عظیمی را در خود جای داده است و در نمایشگاه سال گذشته با توجه به وجود کیفیت مطلوب در برگزاری نمایشگاه شاهد حضور 124 هزار بازدید کننده بودیم و امسال نیز با توجه به حضور شرکت‌های قدرتمند جهان پیش‌بینی می‌شود آمار بازدیدکنندگان حدود 180 الی 210 هزار نفر باشد.

مسئول برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان با اشاره به طرح در اختیار گذاری خودرو به بازدیدکنندگان اظهار داشت: برخی از شرکت‌های خودروسازی حاضر در نمایشگاه طرحی را قرار داده‌اند که بر اساس این طرح بازدیدکنندگان می‌توانند در طرح استفاده از خودرو ثبت‌نام کرده و روز بعد در فضای باز نمایشگاه با خودرو مدنظر خود رانندگی کرده تا بتواند ملاک‌های خود را برای خرید خودرو موردسنجش قرار دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با توجه به دوران پساتحریم از برخی شرکت‌های بزرگ دنیا که تمایل به همکاری با ایران دارند دعوت نشده، افزود: تا زمانی که برخی از مجوزها و قوانین دست‌وپا گیر در عرصه صنعت خودرو وجود دارد حضور چنین شرکت‌هایی کمی مشکل است البته باید دانست که حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه هم برای آن‌ها و هم برای ما سود دارد.

به گزارش تسنیم نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور 13 شرکت خارجی در محل نمایشگاه‌های پل شهرستان اصفهان برگزار می‌شود، این نمایشگاه از تاریخ 28 بهمن الی اول اسفند دائر است.

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 14:53

هجمه اصلاح طلبان اصفهان به شورای نگهبان
پنجشنبه ، 29 بهمن 1394 ، 11:25

در حالی که هجمه اصلاح طلبان به شورای نگهبان از ماه ها قبل از انتخابات آغاز شده بود اما روز گذشته و پس از فصل الخطاب رهبر انقلاب پیرامون شورای نگهبان باز هم در نشست همایش بزرگ امید، آرامش و رونق اقتصادی یه هجمه به شورای نگهبان پرداخته و آن را محکوم کرده اند. در ادامه شرح گزارش این همایش را می توانید بخوانید.

به گزارش رویش نیوز امامی رییس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در اصفهان در همایش ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اصفهان ضمن تشکر از میهمانان گفت: اصلاح طلبان از ۸ ماه قبل فعالیت های خود را آغاز نموده اند تا به ائتلاف برسند٬ و لیست اصفهان دارای سهم چهل درصدی بانوان است٬ همچنین انتظار می رود اعضا به ائتلاف پایبند باشند.

وی با اشاره به اینکه اصولگرایان در پی منافع ملی نیستند خواستار تلاش همگانی در جهت پیشگیری از ورود افراطیون! مخالف دولت به مجلس شد.
در ادامه الهام فخاری دبیر شورای عالی سیاست گذاری ستاد اصلاح طلبان کشور با انتقاد از شورای نگهبان اظهار داشت: حذف برخی از اصلاح طلبان منجر به ایجاد رقابتی نابرابر برای ما گردیده است که این کار ما را مجبور به انتخاب افراد از اعضای موجود کرده است. رویه شورای نگهبان فرهنگ حذف و نابردباری است و ما در پی مقابله با این فرهنگ هستیم.

فخاری گام اول درمقابل این فرهنگ را انتخابات ۹۲ دانست و عنوان کرد: با توجه به ائتلاف اصلاح طلبان با دولت یازدهم و رایزنی های زیادی که در این راستا انجام شده است در انتخابات پیش رو باید احزاب اصلاح طلب به ائتلاف گام دوم پایبندی خود را نشان دهند.
در پایان علی باقری مدیر سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان اساسی بقای نظام جمهوری اسلامی است٬ همگان را به حضور پر شور در انتخابات دعوت نمود و گفت: با توجه به اینکه کارنامه مدیریت اصلاح طلبان موفق تر از اصولگرایان بوده است٬ شانس اصلاح طلبان در این انتخابات بیشتر است.

وی در پایان افزود: رسانه ملی در حال تخریب دولت یازدهم است و این فعالیت به خاطر شکست ائتلاف حامی دولت است.

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 14:53

مشکل رطوبت در میدان امام اصفهان وجود ندارد
پنجشنبه ، 29 بهمن 1394 ، 11:46

مدیر پایگاه میراث جهانی میدان نقش‌جهان گفت: قرار است با اعتبار سال ۹۴ سرویس بهداشتی و سیستم فاضلاب در مسجد امام تعبیه شود اما اکنون مشکل رطوبت و نم‌زدگی در هیچ بنای تاریخی در مجموعه میدان امام وجود ندارد.

به گزارش رویش نیوز فریبا خطابخش در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان پیرامون مشکلات رطوبتی در بناهای تاریخی میدان امام اظهار داشت: در حال حاضر در هیچ‌کدام از بناهای تاریخی میدان مشکل رطوبت وجود ندارد.

وی با اشاره به تعبیه سرویس بهداشتی در مسجد امام گفت: قرار است با اعتبار سال 94 سرویس بهداشتی و فاضلاب در مسجد امام تعبیه شود اما اکنون مشکل رطوبت و نم‌زدگی وجود ندارد.

مدیر پایگاه میراث جهانی میدان نقش‌جهان با اشاره به اعتبار پیش بینی شده برای مرمت، حفظ و استحکام‌بخشی بناهای تاریخی مجموعه میدان امام بیان کرد: برای مرمت و استحکام‌بخشی کل میدان یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که هنوز تخصیص پیدا نکرده است.

وی تصریح کرد: پروژه مرمت و استحکام‌بخشی کاخ عالی‌قاپو، مرمت گنبد مسجد امام و تعبیه سرویس بهداشتی و فاضلاب در مسجد امام جز پروژه‌های اولویت‌دار سال آینده است که در صورت تخصیص اعتبار عملیات آن آغاز می‌شود.

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 14:53

نامه نامزدهاي مورد حمايت مجمع اصولگرايان اصفهان به مديركل ارشاد استان
چهارشنبه ، 28 بهمن 1394 ، 11:08

نامزدهای مجمع اصولگرایان اصفهان درباره انجام تبلیغات هماهنگ نشده و به وجود آمدن لیست های خلق الساعه نامه ای به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ارسال کردند.

به گزارش رویش نیوز به نقل از تسنیم، در نامه‌ای که به امضای 5 نامزد مجمع اصولگرایان اصفهان رسیده، آمده است: «اینجانبان نامزدهای مورد حمایت مجمع اصولگرایان بنابر میثاق‌نامه توافق شده اعلام می‌داریم در هیچ لیست دیگری حضور نخواهیم داشت و چاپ هرگونه محصول تبلیغاتی با موافقت کتبی اینجانبان صورت خواهد گرفت.

به گزارش آکاایران متمنی است مراتب فوق را به اطلاع کلیه چاپخانه‌های زیر مجموعه آن اداره کل و در صورت لزوم به ادارات کل استان‌های دیگر ابلاغ فرمایید که از چاپ هرگونه اثر تبلیغاتی بدون موافقت کتبی خودداری گردد. بدیهی است در صورت انجام خدمات چاپی تبلیغاتی بدون هماهنگی مذکور حتما پیگیری قانونی و شکایت به مراجع قضایی محفوظ خواهد بود.»

آيا اصفهان شاهد تشكيل مجمع نمايندگان متحد و قدرتمند خواهد بود؟

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 17:21

 

شهردار اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای کار بسيار ارزشمندی است و شهرداری از چنین برنامه‌هایی كه سبب افزايش شادي و نشاط ميان جوانان و نوجوانان می‌شود، حمايت می‌کند.

 

به گزارش رویش نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان،‌ مهدي جمالي‌نژاد در آیین افتتاح نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای که در برج جهان‌نما برگزار شد، اظهار کرد: شهر اصفهان در عصر حاضر برندهاي بسيار خوبي را به خود اختصاص داده و ثبت جهاني در صنايع دستي و پيوستن به شبكه شهرهاي خلاق از مهم‌ترین برندهاي اصفهان به حساب می‌آید.

وی در ادامه تصریح کرد: اميدوارم اين وقايع بسيار ارزشمند كه توسط شهروندان عزيز رقم می‌خورد اصفهان را از وضعيت فعلي ارتقاء دهد و بتوانيم رویدادهایی از اين دست را در سال آينده نيز برگزار کنیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای کار بسيار ارزشمندی است و شهرداری از چنین برنامه‌هایی كه سبب افزايش شادي و نشاط ميان جوانان و نوجوانان می‌شود، حمايت می‌کند.

آيا اصفهان شاهد تشكيل مجمع نمايندگان متحد و قدرتمند خواهد بود؟

وی در پایان با بیان اینکه این نمایشگاه آخرین برنامه از این نوع در شهر اصفهان نیست، تأکید كرد: اميدوارم در آینده نيز بازهم شاهد برگزاری چنين برنامه‌هایی که موجب افزایش نشاط مردم در شهر می‌شود، باشیم.

جمالی‌نژاد در ادامه به ديدار روز گذشته خود با شهردار ميلان اشاره کرد و افزود: شهردار ميلان در این دیدار زیبایی اصفهان را بسیار بیشتر از تصوراتش توصیف کرد كه نشان‌دهنده بزرگی این شهر تاریخی است.

آيا اصفهان شاهد تشكيل مجمع نمايندگان متحد و قدرتمند خواهد بود؟

وی تصریح کرد: مديريت شهر اصفهان به نحوي زمينه را براي ورود گردشگران فراهم كرد كه تحسين شهردار ميلان را برانگيخت و جا دارد از همکارانم كه میزبانی خوبی داشتند، قدردانی کنم.

گفتنی است نخستین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها از امروز تا ۳۰ بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی این کنفرانس نیز با حضور شرکت‌های داخلی در ارگ جهان‌نما افتتاح شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا روز جمعه 30 بهمن‌ماه از ساعت 9 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

آيا اصفهان شاهد تشكيل مجمع نمايندگان متحد و قدرتمند خواهد بود؟

 

 

 

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 141 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 17:21

به گزارش رویش نیوز به نقل از "ورزش سه"، فرکی فعلاً از دور نظاره گر بازی‌های لیگ است و در مورد اوضاع و احوال تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس و سپاهان صحبت می‌کند.

* بازی‌های لیگ را دنبال می‌کنید؟

بله، بازی‌ها را می‌بینم به هر حال فوتبال ورزشی است که اگر حساسیت در آن نباشد، جذابیتش نسبت به ورزش‌های دیگر کمتر می‌شود. در این فصل شاهد این هستیم که همانند دو فصل گذشته شرایط پایین و بالای جدول باعث می‌شود آنهایی که فوتبال را دنبال می‌کنند، لذت بیشتری ببرند. البته بازی‌ها باید کیفیت بیشتری داشته باشد و امیدوارم حساسیت مانع از داشتن کیفیت نشود. امیدوارم تیمی که شایسته قهرمانی است به آن دست پیدا کند.

* استقلال و پرسپولیس تا اینجای کار چطور می دانید؟

استقلال از ابتدای فصل شروع خوبی داشت برخلاف پرسپولیس که شروع خوبی نداشت ولی الان شاهد هستید که پرسپولیس شرایط خوبی دارد و استقلال هم بالای جدول است. دوم و سوم بودن استقلال و پرسپولیس نسبت به دوره‌های قبل باعث شده که فوتبال جذاب‌تر شود. امیدوارم رقابت خوب و سالمی بالای جدول برقرار باشد. حضور استقلال و پرسپولیس در بالای جدول اتفاق خوبی است.

* علت موفقیت برانکو را در چه می‌بینید و فکر می‌کردید پرسپولیس بتواند تا این حد پیشرفت کند؟

علت موفقیت آقای برانکو ابتدا خودش است یعنی شخص ایشان کار بلد است و برانکو مربی باشخصیت، بادانش و باتجربه در کشور ماست و دوم هم خود بازیکنان پرسپولیس که از بهترین بازیکنان فوتبال ما و تلفیقی از جوان و باتجربه هستند، باعث موفقیت این تیم هستند و البته هواداران بیشمار این تیم را هم به این دو چیزی که گفتم اضافه کنید. این 3 موضوع از مسائلی است که باعث موفقیت پرسپولیس شده در ضمن این تیم از هیات مدیره‌ای فوتبالی برخوردار است و افرادی مثل آقایان زادمهر، کاشانی و بقیه همکارانشان دست به دست هم داده‌اند و پرسپولیس توانست امسال تفاوت زیادی نسبت به سال گذشته و حتی شروع این فصل داشته باشد. پرسپولیسی‌ها نشان داده‌اند به دنبال بازی زیبا و البته نتیجه گیری هستند.

* سپاهان بعد از جدا شدن شما هم نتیجه نگرفت، دلیلش چه چیزی می‌تواند باشد؟

به هر حال برای من اتفاقاتی افتاد که به درخواست خودم از سپاهان جدا شدم. به خاطر اینکه اعتقاد داشتم تیم در اولویت است و همه ما تلاش می‌کردیم تیم موفق باشد. اگر خدایی نکرده احساس می‌کردیم که تیم دارد لطمه می‌خورد سعی می‌کردیم اجازه ندهیم اتفاق بیافتد. در آن شرایط احساس کردم به خاطر آن کسانی که فکر می‌کردند مشکل من هستم باید جدا شوم و به هر حال امروز شرمنده هواداران نشوم ولی تا این لحظه سپاهان نتوانسته خودش را پیدا کند و من هم از این شرایط خوشحال نیستم. به هر حال با آن تیم قهرمان شدم و به خاطر مردم اصفهان و هواداران واقعی که همیشه حساب آنها را از هوادارانی که شرایط را برای مربی سخت و بی احترامی می‌کنند جدا کرده‌ام، ناراحت هستم. مطمئن بودم که اگر تا نیم فصل تحمل می‌کردند می‌توانستم در مصمم‌تر کار را دنبال کنم.

* سپاهان تیم مسنی است، چرا در زمان حضورتان این تیم را جوان نکردید. در بازی رفت این تیم با پرسپولیس، سپاهان فقط 3 بازیکن زیر 30 سال داشت.

زمانی که من تیم را تحویل گرفتم باید با همان شرایطی که داشت کار را دنبال می‌کردم زیرا آقای کرانچار تیم را بسته بود. البته عملکرد تیم قابل قبول بود و بازیکنان خوبی داشتیم که قهرمان شدیم ولی پیش‌بینی من این بود که در سال آینده بتوانم شرایط را تغییر بدهم همانطور که در نیم فصل اول امسال در کنار باتجربه‌ها از جوان‌ها استفاده کردم و همین جوان‌ها می‌توانند کارهای بزرگی در ادامه انجام دهند و من در واقع جوانگرایی را شروع کرده بودم اما این اجازه به من داده نشد که ادامه دهم و من مجبور شدم سپاهان را ترک کنم اما این را بگویم زمانی که من قصد داشتم یک بازیکن بالای 30 سال را کنار بگذارم و به یک بازیکن جوان میدان دهم شاهد هستید که چقدر حاشیه درست می‌شد. می‌خواستیم آرام آرام شرایط سپاهان را تغییر بدهیم اما متاسفانه نگذاشتیم.

* درباره اخراج هادی عقیلی از سپاهان که اصلی‌ترین بحث این روزهای این تیم است چه نظری دارید؟

این مساله به باشگاه مربوط می‌شود و من نمی‌دانم در این بین چه اتفاقاتی رخ داده به هر حال برای سپاهان و هادی عقیلی آرزوی موفقیت دارم.

* الان که در فوتبال حضور ندارید مشغول چه کاری هستید؟

بعد از 5، 6 سال کار سخت و فشرده، دو سال کار در نفت، فولاد و یک سال در سپاهان واقعا خسته شده بودم و نیاز به استراحت داشتم و الان هم در این فضا بیشتر وقتم را با خانواده ام سپری می کنم و کارهای عقب افتاده ام را انجام می دهم و در این مدت که نبودم از دوستان خوبم و هم تیمی های خودم چه تیم محلی، چه دوستانی که قبلا با آنها بودم دور شده بودم و الان فرصت ملاقات آنها را دارم. من حتی در فصل استراحت بازی ها باز هم استراحت نداشتم و دو زانویم را جراحی کردم و آن روزها خیلی به من سخت گذشت و الان که استراحت می کنم احساس خوبی دارم.

* در آخر نظرتان در مورد استعفای کارلوس کی‌روش چیست؟

نظری ندارم زیرا تصمیم شخص ایشان است و نمی توانم به این موضوع ورود کنم و بگویم درست است یا غلط اما همیشه برای کی‌روش احترام قائلم و به عنوان یک همکار برایش آرزوی موفقیت می کنم.

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 17:21

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمراستان اصفهان از اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم شهرستان اصفهان خبر داد .

به گزارش رویش نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، علیرضا سلیمی با اشاره به اینکه داوطلبان هلال‌احمر همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت پیشتاز بوده‌اند وخدمات داوطلبانه با اهداف انسان‌دوستانه و بدون هیچ‌گونه چشمداشت جهت کمک به همنوعان و اقشار نیازمند جامعه ارایه می‌شود ،اظهار داشت:  در روز یکشنبه 25 بهمن ماه ،کاروان سلامت با مشارکت جمعیت هلال احمر استان اصفهان و اداره  کل اوقاف و امور خیریه به 4 روستای محروم اصفهان اعزام وبه دوهزار وشصت نفر از بیماراننیازمند خدمات درمانی رایگان ارائه شد .

وی تصریح کرد :کاروان اعزامی متشکل از 14 پزشک عمومی ، متخصص و پیراپزشک بود که در منطقه دارک زینبیه 270 مورد ویزیت رایگان و اهدای دارو صورت پذیرفت و همچنین با مشارکت خیریه دیابت استان ،تست قند خون و فشار خون 200 نفر کنترل شد .

سلیمی افزود : در منطقه شرق اصفهان در روستای حسین آباد 220 مورد معاینه توسط پزشک  و 210 مورد تست قند خون و فشار خون انجام و داروی بیماران ویزیت شده به آنان اهداء شد .

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه گفت : در روستای جیلان آباد نیز 430 بیمارتوسط پزشکان داوطلب معاینه و تست قند خون و فشار خون150 نفر کنترل و داروی

رایگان به آنان اهداء شد.ضمن آنکه در روستای تیمیارت 400 مورد ویزیت رایگان و اهداء دارو ، 180 مورد تست قند خون و فشار خون انجام گردید.

این مقام مسئول توضیح داد: داروهای مورد نیاز بیماران توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از طریق کمکهای خیرین و با توجه به نیت فرد اهداء کننده به امر درمان اقشار نیازمند تهیه و اهداء شد.

علیرضا سلیمی در پایان با خاطرنشان کردن این موضوع که تیم درمانی داوطلبان جمعیت هلال‌احمر سعی کرده‌اند با مشارکت در برنامه های کاروان‌های سلامت در نقاط محروم و کمتر توسعه‌یافته، لذت خدمت‌رسانی را به‌عنوان عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر متبلور نمایند گفت :پزشکان و پیراپزشکان محترمی که علاقمند به انجام فعالیتهای بشردوستانه می باشند می توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در کلیه شهرستانهای استان اصفهان و تکمیل فرم عضویت به خیل عظیم داوطلبان بپیوندند.

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 0:07

به گزارش رویش نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین خطاط، در جلسه پرسش و پاسخ در خانه انقلاب اسلامی درباره حضور مذهب در زندگی عنوان داشت: همه زندگی ما و تمام بایدها و نبایدهای زندگی ما با فقه سر و کار دارد و مذهب شیعه یکی از کامل‌ترین و بهترین مذهب‌ها است. 

تحقق حکومت دینی در جامعه اسلامی
خطاط درباره تحقق حکومت دینی در جامعه اسلامی گفت: ما باید خداوند متعال را شاکر باشیم به این جهت که در عصری زندگی می‌کنیم که حکومت دینی در بخشی از جغرافیای اسلامی تحقق پیدا کرده است و این چیزی است که در اسلام جزو ضرورت‌ها است. البته کسانی که بیشتر با افکار غربی سر و کار دارند به صورت خواسته یا ناخواسته و دانسته یا نادانسته وقتی که صحبت از دین می‌شود اشکالات دین و آیین مسیحیت را خود به خود متوجه حکومت دینی می کنند.

وی افزود: وقتی که ما می‌گوییم دین منظورمان دین اسلام است و زمانی که این اشکالات مطرح می‌شود و البته به حق است به دین و آیین مسیحیت بر می‌گردد نه به دین اسلام بلکه اسلام دینی است کامل و هم به ابعاد شخصی و ابعاد جمعی انسان توجه دارد و همچنین به جهات مادی و معنوی انسان توجه دارد. پس چنین دینی بدون حکومت نمی‌تواند باشد و برای تمام جزئیات زندگی برنامه دارد.

ولایت‌فقیه و نقش فقه در زندگی

حجت‌الاسلام و المسلمین خطاط درباره ولایت‌فقیه و نقش فقه در زندگانی ما اظهار داشت: این که ما می‌گوییم ولایت‌فقیه در حکومت دینی در زمان غیبت و در زمان ظهور امام معصوم و به تعبیر دیگر فلسفه این که خداوند ولایت را به امامان معصوم و پیامبران و ولایت‌فقیه داده است این است که: همه‌ی زندگی ما و همه بایدها و نبایدهای ما با فقه سر و کار دارد حال چه در ابعاد شخصی و یا جمعی انسان و چه در جهات مادی و یا معنوی انسان و خارج از آن نیست.به تعبیر امام خمینی (ره): فقه تئوری کامل انسان از گهواره تا گور است. در بسیاری از موارد تصورات از فقه این است که باید نماز بخوانیم و روزه بگیریم و یا امثال هم بلکه که این موارد بخش کوچکی از فقه را شامل می‌شود.وقتی که می‌گوییم فقیه یعنی کسی که قدرت و توانایی استنباط  همه‌ی بایدها و نبایدهای زندگی در عرصه‌های زندگی شخصی، اجتماعی، مادی و معنوی انسان از متون وحیانی را دارد. ایشان همچنین گفتند: دین با تعریف ما فراگیر است و فقه عهده‌دار تعیین بایدها و نبایدها است و به تعبیر دیگر قانون اساسی زندگی بشر فقه است و مکتب ما و مذهب شیعه توانایی انجام این کار را دارد.

مکتب شیعه

حجت‌الاسلام خطاط درباره مکتب شیعه خاطرنشان کرد: ما درهای اجتهاد را باز می‌بینیم و اصولی در این مورد بیان‌شده است. یکی از امتیازاتی که مکتب ما نسبت به مکتب‌های دیگر دارد این است که ما بیش از دویست و پنجاه سال الگوی عصمت را دارا می‌باشیم. اصول ما بسیار غنی است و منابع زیادی را در اختیار داریم اما در مسئله بقاط که اصطلاح فقهی است و معنی آن شورش بر حکومت دینی است و اهل سنت به جز حکومت پنج ساله حضرت علی (ع) هیچ منبعی را برای استنباط احکام خود را ندارند

حکومت داری اختیاراتی می‌خواهد

وی در پایان افزود: حاکم برای حکومت کردن اختیاراتی را می‌خواهد و این همان اختیارات ولایت است.در این جا یک سئوال مطرح کردند که مطلقه چیست؟ و در معنی کردن مطلقه چنین گفتند: مطلقه بدین معنی است که آن اختیارات حاکم که گفته شد در حد ضرورت‌ها است و آنچه ما ادعا می‌کنیم بر اساس دیدگاه و جهان بینی مان این اختیارات تام را باید به کسی بدهیم که توانایی جهاد و قدرت استنباط زندگی بشر را داشته باشد. در حکومت دینی تعبیر حضرت امام خمینی (ره) یک ابداع و نوع آوری نبود بلکه یک کشف بود و یک حکومت بدون مشارکت مردم حکومت نیست بلکه باید با مشارکت مردم باشد.  

 

اخبار مرتبط:

پرسش و پاسخ از کاندیداهای خبرگان در خانه انقلاب اصفهان + جدول زمان بندی حضور نامزدها

سرفصل‌های سخنرانی حجت الاسلام عمومی در خانه انقلاب اسلامی

گزارشی از جلسه پرسش و پاسخ حجت الاسلام و المسلمین محسن فقیهی در خانه انقلاب اصفهان

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 0:07

دکترفرقانی: درحال حاضر تصمیمی بر انصراف از انتخابات مجلس نگرفته‌ام
سه شنبه ، 27 بهمن 1394 ، 15:22

دکتر سعید فرقانی در گفتگو با رویش نیوز ضمن اعلام عدم انصراف خود از کاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه تصمیمی بر انصراف نداشته و بنابر تکلیفی که بر عهده اینجانب گذاشته شده است در صحنه انتخابات حاضر خواهم بود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه با رد شایعه تغییر حوزه انتخابیه خود گفت: بنده یک مرتبه حوزه انتخابیه خود را از حوزه شاهین شهر و میمه و برخوار به اصفهان تغییر داده ام و طبق قانون تنها یک مرتبه امکان این تغییر وجود دارد و بنده در حال حاضر از حوزه انتخابیه اصفهان نامزد شده ام و همچنان در صحنه هستم.

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 134 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 0:07

 

به گزارش رویش نیوز، جبهه پایداری انقلاب اسلامی اصفهان با صدور بیانیه‌ای نامزدهای موردحمایت خود در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام نمود و از هرگونه فهرستی غیرازاین اسامی هیچ حمایتی نداشته است؛ متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم.

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

بر آنان که گفتند: پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏آیند که مترسید و غمگین مباشید، شما را به بهشتی که وعده داده شدید بشارت باد.

مردم بصیر، شریف و انقلابی اصفهان

ضمن تبریک میلاد بابرکت عقیله بنی‌هاشم پیام‌آور عاشورا حضرت زینب کبرا و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سپاس از مردم شریف و انقلابی استان اصفهان به جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمانه‌ای امام عظیم الشان.

به دلیل شرایط ویژه و بی‌بدیلی که در روند حرکت تکاملی انقلاب  اسلامی وجود دارد شرایط کشور از حساسیت خاص و ممتازی برخوردار است و نام‌گذاری سال دولت و ملت، همدل وهم زبانی  از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر این واقعیت است. با توجه به این شرایط ویژه و حساس بی‌گمان امت شجاع، بصیر، انقلابی و ولایی و زمان‌شناس ایران در پیروی قاطعانه از رهبر حکیم و فرزانه و با شناخت وظایف خود حماسه بزرگی را با حضور در انتخابات پیشرو رقم خواهد زده و از نفوذ دشمنان جلوگیری خواهد نمود و برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار و سراسر عزت خود خواهد افزود.

 

در مورد انتخابات خبرگان جبهه پایداری انقلاب اسلامی حضرات آیات عظام:

1. محمود عبداللهی

2. سید ابوالحسن مهدوی

3. عبدالنبی نمازی

4. سید یوسف طباطبایی

5. مرتضی مقتدایی

را به مردم شریف استان اصفهان معرفی می‌نماید.

و ضمن احترام به همه اساتید بزرگوار از حضور حضرت حجه الاسلام والمسلمین عمومی در عرصه ادای تکلیف استقبال و تشکر می‌نماید.

توجه عمیق به شرایط جاری کشور و اوضاع پیش رو ایجاب می‌کرد  در بین گروه‌های انقلابی و مجمع اصولگرایان اصفهان در بحث گزینه اصلح و شاخص‌های تبیین شده از سوی رهبر حکیم انقلاب، نهایت دقت اعمال گردد تا کشور و نظام از هرگونه گزند و آسیبی مصون بماند.

ضرورت‌های شرعی و عقلی ایجاب می‌کرد که قطع‌نظر از هرگونه تعلق گروهی و حزبی باملاحظه معیارها و شاخص‌های اعلام‌شده توسط معظم له در روندی منطقی و عقلی اشخاصی  اصلح به مردم معرفی شوند تا با تصمیم قاطع و به هنگام ملت، منتخبان اصلح قادر باشد این مسئولیت بسیار مهم و حساس را به‌عنوان خدمتگزاری صادق برعهده‌گرفته و کشور را در راستای منویات مقام معظم رهبری به‌پیش برد ولی متأسفانه حرکت مجمع اصولگرایان مؤید این موضوع نبود و جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان اصفهان به جهت انتقاد به این روند و اعتراض در مورد لیست شهر اصفهان سکوت خواهد کرد؛ و امیدواریم این حرکت مجمع اصولگرایان هزینه غیرقابل جبرانی برای شهر و کشور نداشته باشد.

از مردم شریف شهر اصفهان و مخصوصاً جوانان انقلابی می‌خواهیم همچون گذشته فقط با نگاه به فرامین امام خامنه‌ای در مورد انتخابات تصمیم گرفته و در این عرصه فعالیت نمایند.

ان‌شاءالله در فرصتی مناسب پس از انتخابات در خصوص موارد و اشکالات روند شکل‌گیری مجمع اصولگرایی مطالب مقتضی بیان خواهد شد.

در پایان خاطرنشان می‌سازد مواضع و اطلاعیه‌های جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان اصفهان به‌صورت رسمی اعلام می‌گردد و هرگونه شایعه یا اخبار منتصب به این جبهه در خصوص حمایت از کاندیداها غیر از موارد مشخص‌شده زیر قابل‌قبول نخواهند بود.

اسامی کاندیداهای موردحمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها به شرح زیر می‌باشد:

 

1. حوزه انتخابیه خميني‌شهر: جناب آقای سيد جواد ابطحي

2. حوزه انتخابیه سميرم: جناب آقاي حجت‌الاسلام سيد محمدكاظم رجايي

3. حوزه انتخابیه شاهین‌شهر و میمه و برخوار: جناب آقای حسینعلی حاجی

4. حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان: جناب آقای حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر آقایی

5. حوزه انتخابیه فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین و میاندشت: جناب آقای دکتر اکبر ترکی

6. حوزه انتخابیه فلاورجان: جناب آقای حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی لارگانی

7. حوزه انتخابیه كاشان و آران بيدگل: جناب آقای دكتر محمدحسن قديري ابيانه

8. حوزه انتخابیه نائین و خور و بیابانک: جناب آقای غلامرضایی

والعاقبه للمتقین

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 3:08

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تجربه نشان داده است که کارگزاران از قدرت دوری نمی‌کنند و اگر موضوع قدرت به میان بیاید حتی به نیروهای وابسته به جناح فکری خودشان هم رحم نمی‌کنند.

به گزارش رویش نیوز حجت‌الاسلام سید احمد محی‌الدین میرمرشدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اصلاح‌طلبان از ابتدا نیز باهم تفاهم نداشتند؛ در این مرحله لیستی که با نام اصلاح‌طلبان در حال آماده شدن است، با نگاه کارگزارانی تنظیم شده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در این مرحله کارگزاران جایگزین اصلاح‌طلبان دوم خردادی شده است؛ پیش‌بینی می‌شود جریان دولت که اعتدال‌گریان هستند، جریان اصلاح‌طلبان که دوم خردادی‌های تندرو هستند و جریان کارگزاران سه شاخه در انتخابات پیش‌رو باشند که قطعاً این رقابت بین آن‌ها وجود خواهد داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که آن‌ها معمولاً در دقیقه نود به خاطر منافع حزبی، جناحی و گروهی‌شان کناره‌گیری می‌کنند و جمعی که می‌مانند شانس بیشتری برای موفقیت در انتخابات دارند.

میرمرشدی اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری اصلاح‌طلبان تندرو تنها 4 درصد از آرا را داشتند، اما الان به دنبال سهم بیشتری در انتخابات هستند.

وی اضافه کرد: این جریان با بهره‌جویی از نام هاشمی رفسنجانی به دنبال آن هستند که وی را برای دفاع از خود به میدان بیاورند.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: اما تجربه نشان داده است که کارگزاران از قدرت دوری نمی‌کنند و اگر موضوع قدرت به میان بیاید کارگزاران حتی به نیروهای وابسته به جناح فکری خودشان هم رحم نمی‌کنند.

میرمرشدی در پایان توضیح داد: بیش از 60 درصد مجلس در اختیار اصولگرایان خواهد بود و 40 درصد مابقی بین جریانات اصلاح‌طلب و مستقل پخش خواهد شد، مگر اینکه اصولگرایان به این جمع‌بندی برسند که دادن لیست‌های موازی اصلاح‌طلبان را آسیب‌پذیر خواهد کرد.

- - , .

بیان...
ما را در سایت بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی bayan بازدید : 120 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 3:08